fredag den 18. marts 2016

Hvor skal du hen på påskeferie ?


Er du en af de heldige som skal en tur til varmen i påskeferien eller en tur i svømmehallen . Ungerne påskeferie starter i dag og denne gang skal vi bare være hjemme.Med det er ikke alle der bare skal det og jeg glæder mig til at se med når familien tilverdensende starter deres rejse imorgen. Jeg elsker rejse blogs og især dem hvor en familie har besluttede sig for at rejse jorden rundt med deres børn.Det er vildt at de tør og jeg ville ønske det var mig :-) Lige nu er tilverdensende.dk ved at pakke deres tasker og rejse starter lige om lidt. Følg med fra starten når familien starter deres rejse d. 19 marts. Første stop Island og så.........
Med i tasken har de en lækker bikini fra Petit Crabe som du kan købe her









Ingen kommentarer:

Send en kommentar